GRATTIS SIMON PÅ 4 ÅRS DAN!


I dag fyller han år, Lill-fisen! fyra stycken dessutom!

vi ställde klockan och gick upp framåt nio för att väcka honom med alla paket...oh så glad han blev!! han fick sin jätte-bakugan-plast-drake-grunka, ett tennis set, en fin spiderman plåtväska att ha saker i, ett döskallebyggspel, transformers-gubbar och en fin barn-elgitarr med massa ljud och microfon till!



nu har vi dukat upp på altanen, åska eller regn nu fan har vi en altan och den ska användas:-) så mellan-killen har pumpat ballonger och vi har hängt upp dom.
nu är sambon iväg för att hämta den (jätte)billiga spidermantårtan och lite dricka mm till.

klockan tre kommer släkt och vänner och än en gång har jag en sju-helsikes bra svägerska, som ställt sig att baka sin underbart goda kladdkake-kakor med havregryn i till oss! tack kära svägerska! det får mig att komma ihåg varför jag tvingade ihop min storebror med henne en gång i tiden, ett bra move helt enkelt:-)

förövrigt är jag på ett fantastiskt bra humör idag, och kanske har det med att göra att jag är säker på att vara nästa 126 miljonersvinnare på lottot...

eller att jag har en gosig sambo. eller roliga barn. just nu är både adhd-sonen och dom andra som änglar,
något som brukar inträffa sommartid, när krav och tidiga morgonar försvinner....

min lille adhd-son har fixat och donat och hjälpt till här hemma som en liten hemhjälp!
då är ungar bra att ha och man kommer ihåg varför man skaffade tre!

nej dags att fortsätta!

kram på er därute kära bloggvänner!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till sonen :-)



Ha en fin lördag !

2009-07-11 @ 14:33:18
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Annika

Den där gitarren känns som en bra idé NU.

Men efter en veckas tid kommer du att ångra det köpet. ;-)

Eller så är du begåvad med barn som till skillnad mot mina gör allt lagomt.

Klart du får länka.

glad som en speleman



Ha nu en fortsatt trevlig dag.

2009-07-11 @ 15:53:43
URL: http://acka.bloggagratis.se/
Postat av: Eva

Å vad söt han var då! :-)

Härligt när mindre barn fyller år, de blir liksom så upprymda. Minns när min dotter fyllde 4. Det var liksom lättare att hitta presenter då, än nu... till en tonåring....

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!

2009-07-11 @ 20:40:19
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Härligt, gratta Lill-fisen från mig.

Ha en trevlig kvälliz :-)

Kram din bloggvän Birgitta

2009-07-12 @ 19:56:10
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Mette

Han är bara så söt.Och va lycklig han ser ut.

Jaså dom gillar sovmornar dina pojkar.Skönt för samtliga.Hoppas att ni har ett fint kalas.

Kram Mette

2009-07-12 @ 20:46:19
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härlig familj du har. Och jag önskar att jag hade en svägerska/syster/liknande som bakar fika åt mig ;), jag har sällan hembakt för jag orkar inte själv.

Eller orkar inte, ibland skulle jag väl orka men prioriterar annat typ disk ;)



HOppas sonen fick ett härligt kalas med släkten, fina presenter och goood tårta!

2009-07-13 @ 10:58:56
URL: http://ulrikasyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0