fredag igen!

...och idag har jag yrat runt på stan för att hitta födelsedagspresenter till Lill-fis som fyller fyra  i morgon!
han har stora krav för att vara så kort i rocken.
För det första ville han ha en Simon-tårta. och Nä inte en tårta med en dö-simon på. för då äter vi ju upp Simon och så finns han inte mer:-) var han noga med att förklara...men en med Simons ansikte på såklart.  Men när jag skulle beställa en sån tårta så var den som gjorde dom på semester:-(

men därimot fanns det spider-man-tårtor att beställa där dom scannar in spindelmannen  på marsipan...själva tårtan för en 12 pers med det motivet fick jag för det facila priset trehundra spänn:-) men vad gör man inte för sin son och pengar kan jag ju gödsla med haha....

hur som helst så hittade jag en drös med presenter varav en EN bakugan-grejj för bara två hundra...och en massa annat transformers-robotgrejs ....och en rolig döskalle-byggsats...

efter det stack jag ut till min goe häst och pussades med det nya fölet hur länge som helst..och min häst med förståss!

nu är det kväller och vi sitter och funderar på vad faen man ska hitta på för mysmat ikväll.

bäst jag surfar runt lite och ser om jag hittar nån go rätt!!!

Kommentarer
Postat av: Mette

Du får gratta den lille sötnosen från oss här ute i cyberspace.

Hoppas att du hittade nått gott att fredagsmysa med.

Du skall veta att du har verkligen hjälp mig med dina fina kommentarer och ditt inlägg.Det är ju inte klokt egentligen hu man kan bli hjälpt av nån som man aldrig sett ens.

TACK TACK TACK

KEMPEKRAM från Mette

2009-07-11 @ 07:20:05
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

tack mette för din kommentar, det värmer mig med, om nån blir glad av vad man skriver!

vi har en fin fin chili-thai restaurang i stan, så det fick bli utemat:-) alltid trevligt!

kram på dej!!

2009-07-11 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0