båstad here we come...

men först...en bild på mina fynd från tisdagens torget besök, mina trällor! så goa va?




igår var en mysdag, var ute i stallet och red en runda i skogen. Loken satte av i hoppi-galoppi så det ven om öronen, och det är så härligt att spränga fram över en skogsväg så där en lördags eftermiddag!

Kvällen tillbringades i goa människors lag, då Suss och Stefan med barn kom och grillade (still grilling yes)...klockan hann dra iväg till efter ett innan vi avrundade. Nicken var lagom trött då¨han busat med deras chiuhuhua-tibbe-york-blandning på ett år drygt:-)

idag är det packning som gäller. Och med packning menar jag kasta i kläder till hela familjen i blå ikeapåsar då jag inte orkar leta reda på väskor....

vi ska till Båstad, vi har rs svärmor o svärfar har, stuga där  fint belägen uppe på åsen. vi har väl tillbringat alla somrar där sen sambon o jag träffades, och det är stor stuga med fyra sovrum och allrum uppe samt vardagsrum nere så det är inte ont om plats precis.

Får se om svärmor o svärfar ev kommer ner framåt onsdag till oss, och sambons lille bror skulle med ev komma imorgon eller nåt, så det blir trevligt!

men hav förtröstan. datorn följer med så ni blir inte utan mej ändå!!

nähä. kanske skulle fixa det sista i alla fall med kläder?

vi hörs i Båstad. förhoppningsvis har alla kändisar åkt hem så man kan få lite lugn och ro:-) vi är väl enda familjen som vägrar åka tennisveckan/orna ner dit. fan går inte ens köpa lite vanligt sketet strösocker i en affär för allt är slut och folk överallt...sen trappas det ner gradvis med folk och det blir skönt att vara där...huset ligger på åsen, lite utanför så vi har inte folk precis inpå knuten direkt...

påminn mig att nån gång skriva vad som hände med min son enda gången vi var där tennisveckan, en kul o äcklig historia jag inte hinner dra nu:-)

nej gott folk. dags att styra upp här lite.

kram på er kära bloggvänner!

Kommentarer
Postat av: marie

Åhhh, vad snygga dom var!!! Sköna oxå, hoppas jag. kram kram

2009-07-20 @ 22:32:59
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0