altanbygge fortskrider...

och kanske inte helt hundra amerikansk veranda pga dumma regler om höjd på staket o dylikt men med rätt "attiraljer" så ska jag få den lite amerikanskig!




och nu till nåt helt annat....nämligen Michael Jackson och hans (påstådda) död...

vad ÄR det med media? egentligen?? jag menar for the love of god....här har vi en miljard-skulds-föredetting med konstiga vanor och en drös pedofil-anklagelser efter sig...en has-been artist....sorglig skugga av sitt forna jag...helt opererad till nästan oigenkännlighet...

så går han och dör...

och så står Mariah Carey och hela världens artist-elit och bölar och sjunger och gråter och var hans närmaste vänner....my ass...säger jag


för det första behövde han desperat bli av med skulderna....

för det andra har ingen sett hans ansikte på riktigt länge

för det tredje...har han haft gott om tid att planera sin iscensättning av död....

sorry Michael. jag köper inte det där...du är lika död som jag....
 
och spela ni Man in the Mirror ( som jag älskar) och kör hela minnes-racet.... ni övertygar inte mig.

så därför sörjer jag inte Michael. Jag var KÄR i honom under bad-turnen...ville mörda tjejen som han sjunger duett med på Bad-skivan...han var MIN och min dumma dumma kusin, som oxå var kär i honom, fyllde år på samma dag som honom och därför hade tillträde till honom före mej, om han någonsin kom till sverige för att välja mellan henne och mej!

vila INTE i frid.

sitt inte där på den där ön med den där Brhunein-shejken och tro att du kom undan. Jag vet det, och Du vet det käre Michael.

så det så....
kom ihåg var ni hörde det först.....


Kommentarer
Postat av: jonas

vadå wacko jaco nu är vi i staterna o letar bil med Bruce Darlington county i lurarna pröva det för FAN

2009-07-09 @ 22:50:47
Postat av: gladmymlan

sluta nu the theme from thelma and louise snackar vi om:-))))

2009-07-09 @ 23:10:22
Postat av: Mette

Så har jag oxå tänkt.Märkligt.Exakt samma tankar som du har.Men kan det verkligen vara så.Då är han sjukare än jag trott.Fast nu tjänar han ju multum.

Verandan/altanen blir ju kanonfin.

Kram Mette

2009-07-10 @ 07:12:42
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Mette

Så har jag oxå tänkt.Märkligt.Exakt samma tankar som du har.Men kan det verkligen vara så.Då är han sjukare än jag trott.Fast nu tjänar han ju multum.

Verandan/altanen blir ju kanonfin.Den ser amerikansk ut enl lilla mig.

Kram Mette

2009-07-10 @ 07:14:08
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Ankan

Fin veranda =) Ärligt så skulle det inte förvåna mej om det är så med Mr J en vet ju aldrig med folk nuförtiden,,snart ommer det i se & hör att nån sett honom,,ska minnas var jag läste det först då=)

Ha en underbar dag min bloggvän!

2009-07-10 @ 07:50:44
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Malin

Han gjorde en ELVIS helt enkelt!

2009-07-10 @ 08:58:23
Postat av: Eva

Nej jag tror faktiskt att han verkligen är död. Han mådde ju inte bra. Operationerna och alla mediciner. Kroppen klarar inte hur mycket som helst. Så jag tror han är död. Hur skulle man annars få alla myndigheter att ställa upp på hela ståhejet? Polis och sjukhus var ju inblandade. Skulle han haft en stand-in? En annan död kropp? Tror inte han skulle gjort så mot sina barn - och dotterns känslor när hon höll talet var ju så äkta.

2009-07-10 @ 10:19:52
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

men jag såg honom röra sig i helikoptern-)

kram

2009-07-10 @ 10:59:21
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0