VAKEN NATT

jag överdriver inte om jag säger jag vaknat femton gånger o tittat på klockan inatt....och känt på lill-fisen, hur varm han är.

egentligen skulle väl sambon vara hemma idag, men  lille fisen vill absolut Inte  att nån annan än mamma är hemma, så då får jag väl vara det då.

det enda som far illa av det är min ekonomi....men vi får ju inte MER pengar i plåskan, om sambon är hemma... vi har i alla fall en två veckors bortfall, ja lite blir väl från f-kassan, men det brukar inte bli mkt även om dom säger 80 procent vid vab...

my ass.....åttio procent på den dag där man haft som lägst inkomst under en tioårs preiod ja..det blir mystiskt vis mkt mindre än man tror i alla fall.

men jag är ju av den uppfattningen att en ska vara gla att man får NÅT i alla fall...

Så. idag blir väl YTTERLIGARE en hemma dag, som jag tänkte tillbringa framför wii-brädan om inte lilleplutten vill jag ska sitta med honom så klart.

igår ville han jag skulle sitta hela tiden med honom, o när jag bara gått på toa har han kommit o varit ledsen....lillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0