söndag morgon!

Idag var sambon uppe med tuppen ( idetta fall, min far) och åkte iväg för att fortsätta bygga ut stugan. Såå jag klev upp samtidigt nästan, så ska jag se om inte jag kan få något seriöst gjort idag jag med.

Igår lullade vi runt, jag var ute hos hästen en sväng, sen var vi hos svärmor och hennes berömda semlor...Nu ska i varje fall sambon och jag ta tag i det hela på måndag, MÅNDAG är det semle-stopp helt klart.

jaja jag är en typisk måndagsbantare, men skam den som ger sig. någon gång ska det väl hålla i sig mer än till tisdagen va?

sen har jag ju medvetet stoppat i mig saker, för att av två onda ting, är jag hellre fet och rökfri, än smal och går omkring med en cancer-pinne i munnen. Att sluta röka har inte gjort mig röksugen, bara HUNGRIG så otroligt så jag lkulle kunna äta vad som helst. jag har inget stopp alls. Bara vill vräka i mig onyttigheter och godis...

Jag får migrän, ofta stressutlöst ,men även pga choklad, så egentligen har jag chokladförbud, men det är ju såå gott att jag bara inte kan låta bli...
inte bra.

På måndag ska jag i alla fall köra en riktig detox-kur!

jag ska vara kaffe-fri, och bara äta soppor i sju dagar....

eller hur många dagar det nu blir.
tänkte byta ut kaffe mot kamomill-the istället, det är inte gott, men väldigt nyttigt.

sen ska jag äta soppor, och göra fruktdrinkar med min nya blender.
det blir grejer det ser ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0