rummet är färdigt!!!!

döskallen är klar, en grinande hemsk döskalle med lite arga ögon, bilder kommer jag lovar.
väggarna är svarta och och limegröna, sängen är införskaffad och uppmonterad, så grabben kan sova där inne.
Över döskallen skrev jag sonens namn med hårdrocksstil....rocker som han är!

Till allt döskalligt passade det bra med ett döskallepåslakan o lite svarta kuddar...
Nu är det bara gardiner mm som ska dit.

själv har jag utöver jobbat med rummet, även arbetat på två gudstjänster. trevligt jobb tycker jag.

Nu ska det bli paus en dag eller så med målandet, sen är det dags att göra mellanpojkens rum, han vill absolut sova i en skog för det gör honom lugn säger han.....

sen ska lill-killen ha en djungel vid SIN säng, så det blir mkt målande framöver.

i övrigt har jag vräkt i mig en av svärmors helt underbara semlor. Det spelar ingen roll hur mkt magen putar ut, och jag tänker jag ska banta, serverar svärmor sina hemgjorda semlor så äter man.

för det smakar som himmelriket i munnen, och jag gillar inte ens semlor i vanliga fall....
jag säger då det, det är inte lätt att banta sådana här dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0