lördag

Idag är det lördag, och den ska avnjutas genom långpromenad, hästpyssel, god mat ,fika på stan med sambon , inte nödvändigtvis i den ordningen....

Natten har varit lika illa som alla andra nätter, fast denna gång fattar jag lite mer  vad det berodde på.

Lill-fisen hade 38,5 i feber i går kväll igen, men inget sjuk annars. Då oroar man sig lite, han har ju haft feber i en vecka då, med undantag för torsdagen.

Men men. bara att vänta lite till. Sen har han vaknat av o till hur många ggr som helst i natt, ocfh gnytt o varit orolig. Kanske örat som spökar igen vad vet jag...

Min andre son, mitt lilla adhd-barn, fick näsblod på skolan så det visslade om det, utan anledning, och sen hemma igår fick han näsblod som var som syndafallet, han har aldrig blött näsblod innan vad jag kan erindra mig.

Då oroar man sig för det lite. Men efter störtblödningen igår, har han inte blött något mer, så jag antar att det var nåt tillfälligt.

Själv knaprade jag i mig lite valeriana tabletter som jag hade liggande i ett skåp sen jag hade min panikångest, och jag hittade en atarax med Det tog jag i förhoppning av att kunna få sova lite
Men det vet jag inte om det gjorde nån verkan precis.

Jag har vaknat oräkeliga ggr och tittat på klockan hela tiden. Vad är det som är såå viktigt nattetid, att jag mååste veta tiden för?

Så nu sitter jag här i min gamla pyamas o käkar fraller och dricker kaffe o väntar på att dra igång lördagen.

Vi brukar ju aldrig gå ner på stan med alla vildungar, det blir bara liv, så idag sa vi att vi skulle lämna av två av tre hos exet , så kan vi ha med minstingen o gå och fika...

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0