LEKLANDET MM

Idag var en barn-dag. Vi åkte med brorsan och hans familj till växjö och leklandet där. Vi var där vid tio, och åkte hem sex timmar senare...det var kanon, bra mat, överkomliga priser och barnen hade att göra i sex timmar i sträck... För oss trötta föräldrar fanns en massage-fåtölj...helt fantastisk måste jag säga.

Jag funderade ett tag på att öppna något liknande i min lilla stad, men nu har det poppat upp överallt i sverige så jag tror inte det skulle vara så lönsamt och för den delen vet jag inte om jag skulle vilja jobba där hela dagarna....barn överallt som springer slår sig rullar runt är hungriga har kalas....men vi ska i varje fall göra återbesök där, ska försöka åka någon gång i månaden i alla fall.

min adhd-son var jätteduktig, ett utbrott blev det, och det var inte såå farligt. Han var trött, ville ha slush-ice och jag serverade den uppenbarligen inte tillräckligt fort... annars var det lugnt.

Ikväll blir det väl att sitta vid datorn, då sambon skulle se någon hockey. Men det är lugnt. Jag har lite olika projekt att arbeta med, så jag har att göra.

må väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0