jävla high fat-low carb...

någonstans gör jag säkert fel. men vikten pendlar som jag vet inte vad, två kilo hit två kilo dit. som om kroppen inte fattar vad som hänt med mig, eller vad jag sysslar med, och ärligt talat vet inte jag det heller.


hur fan kan man få för sig att sluta röka, sluta med socker sluta med pasta sluta med bröd o alla andra kolhydrater, allt på samma gång?


min sambo frågade om "sluta med saker" är min nya "grej" efter rökningen...


nej men jag måste modifiera mitt mat intag, det handlar om att hitta en balans tror jag, men samtidigt lever jag ju på turkisk peppar o djungelvrål, det är det enda som stillar nikotindjävulen ju för tillfället.


idag är värre dag än igåro förrgår, men det är ju inte så att jag går o tänker på cigg konstant, men jag har ett obeskrivbart sug efter NÅGOT vad som helst...


men, det går ju över det fattar jag ju med, så jag är hyfsat på bra humör faktiskt ändå.


lite trist att gå hemma med sjukt barn, men å andra sidan är jag ju tacksam för att jag faktiskt HAR barn överhuvud taget, tänk så många som VILL ha, men inga får, och jag som har ett överflöd av barn o kärlek:-)


ikväll blir det ut till min lille häst med, ska testa o lägga in lite bilder så ni får se min lille gula "isbjörnshäst"

han är hur söt o go som helst, Lille Loke.


just nu tog jag paus i städandet förövrigt, eftersom jag var kaffesugen samt det var repris på glamour på 4plus.

nej det är inget fel i att titta på glamour. nej det är inte alls bara folk som smäller i dörrar och står still med konstiga miner. det är spänning. dramatik...det är ...äh vad fan säger jag, det är ren skit-teve men jag ger inte upp kampen, jag har glott på det sen -95 och ska så fortsätta. basta.


hej o hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0