ja mina vänner

har nu stått på fitt-brädan ett tag och motionerat. man ska nicka bollar, men då jag är bollrädd, så spelar det ingen roll om det är på teve bara, jag duckar istället för nickar varenda förbannade gång....så poängen är väl itne super precis.

sen ska man rocka rockring, och det går hyfsat i alla fall.
men boxningen o step-up-en är bara att glömme.
 Så nu försöker jag låtsas att jag inte alls har huvudvärk o är dötrött, utan istället laddar för att springa hälsorundan när sambon kommit hem

LITE seriös har jag dock varit:
jag har betalat räkningar.
JÄTTE kul. men då jag läser "sabinas kamp"-hemsidan, dagligen så finns det inga små petitesser som dåligt med pengar, som kan ta ner mej på jorden.

har ni tid över, läs hennes blogg, man får perspektiv på livet, man retar inte upp sig på småsaker,
man är inte sur för att man inte får röka mer, för man VILL inte slösa sin dyrbara tid på jorden med sånt strunt...

mittlivsabina74.blogspot.com

helt otroligt vad en del får kämpa, och hur otroligt ego man är, som surar över några extra kilon usch jag skämms över mig själv ibland...

känner man sig fortfarande lite smådeppig och sur över att kontot är tomt på banken, så kan man alltid läsa Pigge Werelins bok "kl 10.31 i Khao Lak" om tsunamin och hur han förlorade sin älskade fru o två små barn.

då är 25 kr till löning inte så pjökigt eller hur?

jaghar läst att om man vill bli en populär bloggare, så ska man ha korta inlägg, långa går visst fet-bort direkt.

tur att jag inte vill vara en populär bloggare då, efter som jag skriver ungefär lika mkt som jag pratar. dvs inte lite.

nu ska jag gå o lyxa till det med ytterligare en sån där härlig skummande välsmakande (ja i min fantasi) natur-diet-drink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0