hittills en slömorgon efter en vaken natt...

jag funderar allvarligt på att byta jobb.
jo jag vet att jag sagt jag trivs på mitt arbete som fisken i vattnet... och det gör jag. Det är bara det att eftersom jag numera inte sover på nätterna mer än nån timme här och var...så borde jag förena nytta med nöje och hitta ett natt-jobb så att jag kan ha nån glädje av min nyvunna sömnlöshet...

jag kan bara inte förstå varför jag inte kan sova.
det är stört omöjligt att kunna slappna av, stört omöjligt att komma till ro, känns som jag är på högvarv mest hela tiden, även på natten.

Så nu sitter jag här, kl  nio nästan på morgonen, och är ap-trött och bara vill soova.
Meningslöst.

På så vis är det väl bra att lill-fisen ligger i soffan me lite feber, det hade varit jobbigt att arbeta idag, fast å andra sidan  så skulle jag blivit bjuden på smörgåstårta o bakelse idag, om jag gått till jobbet....

vilket också är bra att jag inte gjort då, eftersom jag bantar....fast kvällen ballade ur lite grann visst,
jag råkade ta några nävar med kex, och så, men va då, jag måste sparat in liite kalorier på det jag INTE ätet te middag eller?

nu ska jag lägga mej i soffan med min lille snarkande lill-fis och mojsa, kanske till o med kan slumra till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0