hemmadag igen...

Lill-killen är feber fri, men det känns inte rätt och riktigt att skicka iväg honom till en heldag på dagis och stim, oc hdom ska väl vara feberfria i minst ett dygn innan man skickar iväg dom antar jag.


så idag blir jag med hemma med lillen. Jag har haft exet här på morgon kaffe, och nu ska jag strax ta tag i store sonens rum, ska måla om och ha en svart fond vägg på med en gigantiskt döskalle på i mitten, såklart.


jag säger hellre det är en hel drös med brinnande soptunnor som han först ville ha...


ska måla en hel skog uppe i mellanpojkens rum med, han vill sova bland träd, grööna träd, säger han, och då tnäkte jag göra honom glad, klart pojken ska sova bland träd om han vill det:-)


återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0