flamsig dag...

idag fick jag äntligen åka till mitt älskade arbete igen, skönt att umgås med vuxna istället för en hoper snoriga febriga barn i hemmet i en hel vecka...

vi har flamsat mycket i dag, städat lite kyrkor med såklart (så ingen missuppfattar mitt inlägg o tror vi inte ARBETAR gud bevars....) men man kan flamsa samtidigt, och vi är ett rätt härligt gäng som har tårarna-rinner-av -skratt-dagar ibland.

sömnproblemen är väl om möjligt ÄNNU sämre nu, inatt var det väl någon slags rekord, jag vaknade i vanlig ordning, och tänkte för mig själv "är klockan fem går jag ut  o går en timme"

tittar till på mobilen o inser att klockan är 01.24 piip

hm...vad är det som gör att det är stört omöjligt att somna om efteråt igen.
jag gick ju o la mig vid elva för att inte gå o lägga mig varken för tidigt eller för sent.

Det är som en nedåtgående spiral, först vaknade jag vid fem tiden, sen fyra sen tre sen nu...halv två.

kan tala om att jag är som ett ägg i huvudet just nu. hur trött som helst men det får väl gå.

Slipper laga någon middag då min UNDERBARA sambo stod och gjorde fläskpannkaka i går kväll.
Det ÄR sexigt med män som lagar mat i köket....speciellt så snygga o mumsiga som min sambo...

imorgon är det lokala nyårsrevyn som gäller, ska blir kul att gå och titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0