en budapestbakelse tjockare...

Hamnade på cafe, och där inne fick jag frispel på allt gott, och det slutade med en stor budapestbakelse...

träffade en faster som jag alltid tyckt om, och vi slog oss ner vid hennes bort och babblade.


vi har införskaffat godis inför sonens kalas i morgon, Dom ska ha bowling kalas, med pizzabuffe och dricka.

låter trevligt. Man kunde boka upp så lillebrorsan med får vara med o bowla...snällt


Nu börjar tröttheten slå in, och jag känner mig lagom trött. hade läst i nån bok att man kan bestämma sig för att lägga sig vid tov eller ett, sen ställa klockan på sex, så kroppen kompenserar sin sömnbrist oc hkommer i fas.


men vem orkar hålla sig vaken till tolv, när man inte sovit ordentligt på flera veckor??

nu ska jag vila en stund med lill-fisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0