detox-utvärdering...

ja just det ja, sopp-veckan började ju idag. OCH jag startade bra.

vaknade  vid sex, eller rs esom jag varit vaken hela natten, så gick jag UPP vid sex, ca, och gick ner och gjorde mig en stor kopp rykande het kamomillthe.

Det smakade ju inte hallon.

vid nio började jag bli på dåligt humör, så då satte jag på kaffe. drack två koppar på raken o var glad sen.
så gick det med kaffe-fria veckan.

men jag har druckit tre ohyggligt vidriga påsar med naturdiet caffelatte-smak och inbillat mig att det är drickbart.
sen fuskade jag vid tre ,för jag gjorde makaroner och köttbullar åt lillkillen, så jag tjyvåt av dom, säkert sex miniminiköttbullar och en matsked makaroner max.

ja just det ja, lille-fisen ville ha smoothie, och jag mixade ihop en banan o jordgubbs-smoothie med lite glass  o youghurt i , men när den var färdig ville han inte ha den, och då kände jag inte för att hälla ut den eller gudbevars -spara-den, utan tyckte det var bättre att den dracks upp....
ingen annan än jag o sjuk-killen var ju hemma, så lotten föll på mig.

vet inte kalori intaget på den drinken, men det var inte mer än en matsked glass, o nån dl youhurt max.
frukten är ju inte farlig va...

hur eller hur en bra bantar dag, för jag har i varje fall som helst ätet mkt mindre än en normal dag

om jag inte faller ifrån nu i kväll, magen kurrar ju och hungern rasar inuti, skulle kunna äta upp hunden som ligger här bredvid, om han inte vore så hårig.

så vi får väl se hur länge jag står ut med det här bantandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0