dags att sätta fart

Jag var ute och gick i en o en halv timme igår kväll, eftersom jag redan gått upp 2 kilo sen avslutningsciggen...visst en semla hit  o en glass dit o ett allmänt förråd av turkisk peppar-godis, annars hade jag väl rökt än, men nu är det dags att ta tag i fläsket....men

då blev det inte mer målat i sonens rum, som jag tänkt, så det ska jag göra nu istället.
köpte mig en ny mp3spelare i går med.
Den förra gick ju sönder, precis som den förrförra, i hörlursingången så nu köpte jag billigast tänkbara mp3 Sen fyllde jag den med tönt-låtar, som saveup all your tears med cheer, two out of three aint bad med meatloaf, its all coming back to me now med inte celines cover utan orginalet i alla fall....
sen har jag slängt in lite totta näslund, som jag äälskar, lite Taj Mahal, mocking bird mm och en o annan peter le marc låt.
jag kan ju omöjligt ha en musikstil, jag gillar lite en låt där, en låt där och får aldrig någon riktig "stil" än är det metallica som gäller, sen är det bara winnerbäck eller melodifestival (?!) eller  Björn Rosenström...glovesexguy är ju bara för rolig den är i mp3an och
 
jag kom på mig själv  tralla högt medans jag gick igår genom stan
handskar på vad väntar du på är du homo eller är du höns? upp i preussen börje siste chansen o smörje snart kan det vara på tok för sent då är det du som tar stöten upp i gröten kom igen för din egen skull....

hm om någon hörde mig trodde dom nog inte jag var som man ska vara.
Hunden bröt ihop när vi var ute o gick. jag kallar ju honom för limpan, eftersom han är som en skogaholmslimpa hela han.
Det finns inget han avskyr så mkt som motion. Visst vi kan gå, i ca 30 40 min. blir det längre, lägger han sig platt ner på marken och vägrar röra sig. bara ligger o glor under sina krulliga öron,
då måste man övertala och prata om nam-nam och att han är duktig. då kanske han går.
men jag har burit honom ibland.

Sen är han ju mörkrädd, och gillar inte bostadsområden med höghus. Han vill helst vi ska gå samma runda jämt. Men dom säger ju att hundar alltid har adhd, så det kanske stämmer. Han verkar ju ha det av och till, lille limpan.

jag köpte en ny säng till storsonen med igår, som vi ska hämta idag.
så nu blir det ett fint rum för honom. ääntlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0