blivande fattig människa....

nu är det inte annat än sanslöst säger jag bara.

skulle precis ta barnen och köra iväg till skola respektive dagis, när lillfisen, som var sjuk så sent som för en o  en halv vecka sen, hade över trettionio graders feber igen o yrade.

jag ringde barnmottagningen, men dom sa bara att nu är det nog en ny sjuka, om han var frisk några dagar mellan öroninflammationen o detta nya. och det var han ju i ca tre dagar...

Förmodligen  har väl storfisen smittat honom med sin sjuka han låg däckad i förra veckan...

sambon var inte lätt att få tag på på morgon kvisten , så det blev en hemma dag IGEN...
bara för att jag sa till sambon i går att denna vecka skulle vara den första veckan som jag skulle gå ALLA dagar.

så nu blir det en vecka igen där det faller bort dagar....
känns ju helt omöjligt, man lär få betala jobbet till slut inte fasen blir det nån lön att prata om...
huga.

i övrigt har den här natten nog tagit priset i att INTE kunna sova alls....man blir såå sur...nu har det till o med blivit lite panik för att ens gå o lägga mej, vet jag kommer ligga där o vända o vrida till klockan är fem...

låter lite gnälligt men det är det med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0