BIO-HAZARD

Jag målar om store pojkens rum, svart med en gigantiskt döskalle i mitten. Ska ev skriva anton med acdc-stil på över väggen också...ville han.

Uppdatering av min bror som insjuknade igår, han hade i varje fall inte hjärninflammation, men han ligger isolerad på ett rum i väntan på provsvar, och det står stora skyltar utanför sjukhusrummet om smitthärd...:-)

vi skojade om det han och jag, han är visst på bättre humör  och liite piggare med, i alla fall petat i sig lite mat.
Min lille Bio-Hazard-brother.....

Fredag igen, och en hel vecka utan jobbet har gått. förjäkla trist, men idag har det gått bra att vara hemma, för en annan bästa väninna kom förbi med goda semlor te oss, så bantningen gick ut genom fönstret idag med.

men va fan. man får bli fet när man slutar röka, så bara är det. ungefär som när man är gravid.

Nu ska jag ta mej i hampan och rita döskallor för glatta livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0