ångest-dag

Dagen började rätt bra, jag lullade runt här i mina joggisar och grejade när det knackar på dörren o en av mina forna bästisar kom in (JO Hon är fortfarande en bästis men vi umgås tyvärr inte lika ofta) hur som helst, hon skulle med sluta röka, och hade köpt upp sig på plåster hon med.

Vi babblade o mös, sen ringde min svägerska, och talade om att ambulansen var på väg att hämta min bror, som troligen fått hjärnhinneinflammation, och då började ångesten o oron titta fram mellan stenarna.

Så nu trallar jag bara runt här hemma o väntar på att nån ska ringa o säga hur han mår. Jag har köpt färg till sonens rum så nu blir det en svart fondvägg, med en vit döskalle på, en stor en, och i övrigt limegröna väggar.

jag har köpt spackel och färg och tejp o annat, men får inte tummen ur nu, utan bara vacklar av och an.
Jag har lätt att måla fan på väggen med, han är säkert bara förkyld, influensig och har huvudvärk, det fåår man ju. och ont i nacken..kanske har legat illa? kräks....tja fått magsjukan igen?  NEJ  det hjälpte inte. orolig ändå.

jag måste ta tag i rummet o tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0