PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!!!

jag lever i en sån där triss-lotts-reklam just nu. Ni vet, när man ser en trött kärring som står i en kö, och det är hundra människor före, och sen plötsligt kommer en kassörska som öppnar en kassa precis bredvid och hon är först i kön....plötsligt händer det....

För MIN del, har jag inte vunnit på triss, om nu nån skulle tro det, men jag vete fan om inte det som hänt mig är en smula BÄTTRE än en trisslott med miljonvinst!

trumvirvel trumvirvel:

min lille lat-mask-man här hemma, som är vida känd för sin fenomenala sätt att undvika allt hushållsarbete... och som man i ändlösa meningslösa disskussioner försökt få att förstå, att ma nvill ha mer JÄMLIKT mer HJÄLP hemma och DETTA ÄR INTE ETT HOTELL  och bla bla bla....disskussioner som vanligtvis alltid slutar med en sur sambo som säger -så du menar jag inte GÖÖR något hemma då? och så ser han så där förfördelad ut som om han inte gjort annat än bakat våfflor vikt tvätt o skurat golv senaste fem åren....

NU... har det HÄNT. Min ÄLSKADE fantastiskt snygge goe sambo, som för den delen har kommit undan med mkt här hemma just för att han är så gräsligt snygg....ÄR EN JÄMSTÄLLD OMTÄNKSAM PYSSLIG BAKANDE MATLAGANDE TA HAND OM BARNEN MAN numera.....

Är det inte helet OTROLIGT? dom säger män inte har simultankapacitet, att män inte SER skiten i hörnen och att dom inte KAN ta hand om barn OCH dammsuga samtidigt....

TILL er alla som fortfarande tror detta: UNDER KAN SKE, MIRAKLERNAS TID ÄR INTE FÖRBI. prisa GUD!

nu kan jag bara tala om  OFFICIELLT att min sambo är FELFRI. 
numera.
Det var ju det ENDA lilla mörka molnet på min annars så rosaskimrande himmel, att han inte hjälpte till hemma och att man kände sig som en tjöt-kärring fast man inte fyllt trettio än (tyst, jag är VISST precis fyllda trettio)
 
jag är så lycklig.
Komma hem till ett dukat bord, lite mysiga lyktor här o var tända, tvättmaskinen går, barnen har fått kvällsmat o ligger, det är rent o snyggt, diskmaskinen urplockad...need I say more?
erkänn, kvinnor,
att detta börjar likna en porrnovell.....åt fanders med inoljade lättklädda muskulösa tvättbräde-män, är det NÅGOT som VERKLIGEN ÄR en SANN brudmagnet,
så är det väl en hjälpsam man, som dessutom är på BRA humör, även om man fattar att han fått stimma för att laga mat o passa barn samtidigt.

SÅ...
TACK snälla sambo. tack för att du tagit klivit IN i tvåtusentalet, jag kan bara ANTA att det var din trettioårsdag förrförra veckan som fick poletten att trilla ner.
jag är verkligen helt o fullt tillfredsställd, och det finns numera inte en enda liten skitgrej som jag kan gå o gnälla på.

nu bara hoppas o ber jag till gud och allah att jag inte vaknar i morgon och inser att det bara var en dröm!
snälla snygga underbara sexiga o bästaste sambo, jag ÄLSKAR dej.
du är BÄST.

TILL RÅGA PÅ ALLT....har han pausat så jag får se mitt älskade GREYS ANATOMY. Ja en trisslott med vinst hade inte gjort mig lyckligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0