måndag igen...




min knäppa kanin hund. visst är han för söt? en korsning bichon frise/ havanais och nån procent shit-tzu. vet du förresten vad man får om man korsar en bulldog med en shit-tzu?  jo en ´bullshit!

idag har varit en bra dag, barnen vaknade glada o utvilade, själv vaknade jag innan klockan ringde, och var pigg. Jobbet flöt på bra, och överlag en helt ok dag. Planerna för ikväll är väl att kolla in familjen annorlunda om familjer med många barn. Sen naturligtvis Glamour.... det spelar jag alltid in, o kollar på när ungarna lagt sig.

efter det kanske storkillen o jag hinner med ett avsnitt Övernaturliga fenomen som vi spelade in i lördags....
mkt teve visst. får väl se hur mkt det blir av det hela.

I lördags bowlade vi hela familjen ,alla gick in för det hundra procent, och mini-me lyckades med två strikes, inte illa  för en tre å  ett halvt åring va?

nu ska jag gå o svischa ihop en vitkåls-sallad. gott o nyttigt. det är ju måndag igen, och alltså bantar dags igen.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0