man kan alltid drömma......

....den här boken införskaffade sig min sambo häromdagen. vad är det som dom säger, hoppet är det sista som överger en.... han är i varje fall bergsäker på att miljonerna kommer trilla in precis när som helst.
inte mej emot. jag köper gärna ett gäng tinkerhästar och en villa i spanien, nema problema.



i övrigt har jag haft en jävla dag, rent ut sagt. jag fick för mig att jag skulle möblera om, och byta rum med sönerna.
det blev bra tillslut, men det har varit timmar av städande släpandes på tunga möbler sängar byråar o annan skräp o bröte. Det tog exakt 7 timmar, med en paus för en semla som snälla exet kom med, ja, bantningen är avslutad för denna vecka, men på MÅNDAG är det nya tag haha.

nu pustar jag ut i soffan och ska snart upp i mitt nya fina sovrum o borra ner mig i sängen framför en film...jag säger då det: ÄNTLIGEN teve i sovrummet igen! Det finns väl inget bättre än att somna med huvudet på älsklingens arm, kollandes på nån gammal deckare eller annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0