ja herremin gud o skapare....

Då lille-fisen här hemma kom klockan sex i morse och var ledsen för han hade ont i magen, så fick käre sambon vara hemma med honom idag. Själv hade jag en monsterdag på jobbet med massor att göra och kunde inte bara vara hemma idag.

Vanligtvis när sambon är hemma (förlåt chillen)
brukar inte så mkt hända här hemma...en man brukar ha problem om de måste använda simultankapaciteten, dvs BÅDE ta hand om ett sjukt barn, OCH eventuellt plocka ur en diskmaskin.

Döm av min förvåning när jag kommer hem trött o seg efter att jobbat över, och kan sätta mig vid ett dukat bord, med en fin middag framför mig!

OCH OCH....senare bakade Bakade! han en jättesmarrig citron kaka!!! från ett säkerligen krångligt recept. Utan att fråga mig om hjälp eller något alls!

Det är vid sådana tillfällen som man faktiskt  inser hur BRA man har det. En helkroppsmassage på det av honom, och min lycka är gjord!

Nu är det fredag igen, bantningen gick åt helvete IGEN, genom att jag ungefär vid samma tidpunkt som jag brytit alla andra dieter, så gav jag upp lite på onsdagen, och helt på torsdagen. Sååå, måndag blir det dags igen.
herremin je...att man aldrig lär sig.

Nu ska storekillen o jag glo på spphhööökprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0