FREDAGSKVÄLL

Så var det fredag igen, och det tycker jag nog är skönt, med tanke på hur stressig veckan varit nu.

Mycket på jobbet, mycket aktiviteter hemma, och inga pauser någonstans...


Idag har jag haft ytterligare en begravning och sen har det handlat om snöskottning en hel del...Bil-djävulen, som verkligen ÄR en djävul, krånglar med mig.


ELLER.... så   fick jag under INGA omständigheter dra i handbromsen.
Det jag kommer ihåg utanför dagiset i dag på morgonen, är att jag tänkte INTE dra INTE DRA I HAND...vips  så drog jag i handbromsen  och så var djävulskapet låst.

TUUR ...att jag har ett snällt EX som jag ringde och väckte, tvingade upp i ottan till att gräva fram sin bil ur snön, och komma ner till mig och låta mig ha HANS bil...


jag säger det igen. EX är BRA att ha, på många olika sätt. Mitt ex är min personliga assistent kan man säga!

Nu ska jag i varje fall sätta mig och glo ingående på bilar till salu på bytbil och blocket...för äckliga hat-forden vääägrar jag bara ha kvar....
varför vi är så osams ska jag berätta en annan dag, men vi är osams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0