flyt-dag!

Nu är visst gnälltanten på väg bort , för nu är jag på bra humör igen!
Det som kunde gå fel igår ,gick fel, men IDAG gick allt som kunde går rätt, RÄTT! känns såå skönt när man har marginalerna på sin sida...

jag är ju dögrävare, och som dögrävare gräver man gravar av och till.
Idag var det dags igen, och med det nya säkra materialet som förhindrar ras mm, en anna som känner sig lite säkrare i grävmaskinen, strålande sol. en nypa vårkänslor och marginalerna på vår sida, så gick det kanon!

Så nu ska jag bara blåsa klart håret för kvällens föredrag som vi ska på, om adhd/ aspergers.

Inte ens det faktum att bil-djävulen, som verkligen ÄR satan personifierad,
 ännu en gång är sönder på samma ställe den varit de andra två gångerna, dvs handbromsen, (hur många fel kan en handbroms rimligen HA??) fick ner mitt humör.

inte ens faktumet att lingonveckan inträtt, tar ner mig på jorden.
En BRA dag helt enkelt och det känns gott med sådana dagar.

Nu är det dags för uppstyrning av barnpassning med mera. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0