en mcfeast o co senare...

ja då var det dags att bekänna färg då. Efter två och en halv dags bra ätande, med sallader o soppor o knäckebröd, gick det åt skogen IGEN då.

jag var på adhd-träff, och fick enorm huvudvärk, kändes som början på migrän. Drack lite kaffe o pillade i mej en panodil, men det hjälpte nada.

då körde jag förbi statoil o drog en korv i bröd, men det triggade bara igång matmonstret, och sen skulle jag hämta hundar och ungar åt höger och vänster, och sen var klockan för mkt och mc donalds hägrade med sin stora gula skylt.

ok, mcD jag ger mig tänkte jag o tog driven för att införskaffa ungarnas kvällsmat, ( JO det ÄR  nyttig kvällsmat, det säger dom på reklamen på teve så det så)
och själv tänkte jag ta en sallad. men kom hem med en mc feast o co.
det var i alla fall inte plusmeny.
så det så.

nu är det spökprogram arga snickare och det bästaste av allt: SÄSONGSPREMIÄR PÅ GREYS ANATOMY...im a sucker på greys, lipar varje avsnitt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0