dumma ägg.

Min sambo var ju överenergisk i går, med ugnslåda och bakning, och efter att vi fredagsfikade, kom vi på att han hade haft ägg i smeten. jag är äggallergisk, inte så jag svullnar upp, men jag får ohyggligt ont i mellangärdet, och det är ingen höjdare. intensiva magsmärtor i fyra timmar är ju inget man önskar, och därför undviker jag ägg.

Det var bara det att jag glömde i går kväll....magontet kom som ett brev på posten och det var lite kämpigt ett tag.

Då skulle man ju kunna tycka att man liksom vid snart 34 år på jorden, borde lärt sig en läxa.,,och INTE äta TVÅ bitar TILL dagen efter...men inte jag inte.

Goe sambon sa:
-nu skulle vi ha lite citronsmask-kaka du och jag.
-ja det ska vi ju såklart säger jag glatt.

av magontet i går minns jag uppenbarligen inte ett smack. Men jag kan lova att jag BLEV påmind rätt snabbt.
Så halva lördagskvällen har jag tillbringat i soffan och ojat mej över ontet, och över min förbannade dumhet.

lagom till melodifestivalen, släppte det,  i varje fall så man kunde vara social igen, och jag var i hyfsad form för att se lilla söta Molly vinna finalplats. Nu ska vi se nån will smith rulle och mysa lite.  kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0