den gamla goda tiden....

fin semester bild från i höstas när vi var i Nerja, södra spanien....
på den tiden rökte man....på tal om röka, så är det snart två månader sen jag slutade...och  inte EN gång har jag varit röksugen! Ingen fattar detta, allra minst jag.
jag har ju INGEN karaktär, börjar banta på måndag förmiddag och har glömt det innan kvällen. Och, cigg har varit min allra bästa vän i så många många år (undantaget när jag varit gravid och ammat med mera. men har ju ALLTID börjat om igen) Men


men jag tror jag hajjat grejen: det handlar ju om att jag FÅR röka OM jag vill....men jag VÄLJER att inte göra det. Det är så enkelt så det blir svåårt .
Nu ska jag borra ner mig djupt i min stora härliga hörnsoffa, med en kopp nybryggt kaffe, och glo igenom mina fyra inspelade glamour-avsnitt! Kan det bli bättre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0