blodprov

Idag startade jag dagen med att ta en nummerlapp på labbet på vårdcentralen och låta dom ta prover på allt o lite till. jag var lite andfådd när jag gick dit  i morse, men plötsligt bara släppte andfåddheten. Det är väl ännu mer säkert tecken på att det var psykiska symptom på nåt annat ex stress el dylikt...

hur som helst är jag bättre idag, andfåddheten är nu helt försvunnen, och jag kan ju bara spekulera i vad det var, huvudsaken är att jag mår bra igen.

Åkte till jobbet och pysslade lite med att sätta upp bord i ett församlingshem, och åka till tippen med lite bråte.
Hemma gick jag igenom kyl o skafferi, och insåg att ingen av oss storhandlat på gud vet när senast, och jag har ju varit så konstig, Så jag var i väg en sväng o handlade lite förnödenheter, och bland dessa saker råkade det slinka ner ett par vienetta vanilj-paket....
och några kakburkar....

sen röjde jag hemma, letade fram skridskor mm till morgondagens skridskoåkning, och sen bänkade vi oss, jag o grabbarna grus, framför Det Okända, tillsammans med vienettan o en hel massa tända värmeljus ( är ju en lykt-o-man, och bara älskar lite stämmningsfullt lyse)

sen har sambon (som var på hockey) och jag ögnat igenom arga snickaren, tycker ju det är hur kul som helst,
Nu sitter jag nerborrad i soffan och funderar allvarligt talat på att binga...det är ju rätt gött faktiskt....
i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0