adhd-föreläsning mm

nu är jag hemkommen från adhd/ aspergers föreläsningen. mkt intressant då båda föredragshållarna både hade diagnos, samt barn med diagnoser. Det var tre timmar som flöt fram fort kan man säga!

Det blir lite stimmigt ibland, denna vecka är en sådan vecka, med föredrag i dag, bup-möte o musikterapi i morgon, kalas för min 30åriga sambo på torsdag, o lite vänner på middag o fest på lördag,

Däremellan ska jag hinna med hund häst o hem.. göra smörgåstårtor mm till torsdag. Ringa läkare om blodprov som jag skulle gjort idag men inte hann....'Det känns bättre i bröstet idag, lite mindre tryck så det var nog ingen fara på taket.

Jobbmässigt känns allt på topp, lätt att det känns så, när man trivs med arbetskamrater och arbetsuppgifter. Jag skulle faktist unna de flesta, varesig de vill eller inte, ett arbete med frisk luft, fågelkvitter och inget stimm....Det är en lisa för själen när man har ett hektiskt liv förövrigt, att arbeta som kyrkvaktmästare, jag menar, hur eller hur är det faktiskt en kyrkogård man arbetar på,
och då stressar man inte runt, på en flera tusentals människors sista viloplats eller hur?
Nej. Det kan vara stressigt, men ändå lugnt om man så säger.

Nu ska jag försöka käka lite i alla fall, hann inte med någon middag innan vi åkte på föredraget o nu är man lite småhungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0