tänkte ni kanske var nyfikna...

....på hur min grävmaskin ser ut som jag gräver gravar med. Därför lägger jag in en bild på den här!




det är Moni, alias Simon 3,5 år som var och hälsade på mig på jobbet förra veckan och sedan ritade den här på dagis!
det är nog inte mkt som felar där.-)

Idag är jag kvällen till ära gräs-änka då sambon är på fest med gamla jobbet. Så jag är hemma själv med grabbarna! Hur skönt som helst! inga krav på "middagar" en varsin billys pan-pizza så är ungarna i himmelriket, själv ska jag käka sallad m ost o skinka, och sen ska jag hoppa i mina joggingbrallor och vi ska bänka oss framför robinson! Sen vad det lider ska nog stor-killen o jag kolla "övernaturliga fenomen" UTAN  nån gäspande sambo som säger "- men sluta nu, det fiiinns inga spöken" äh det är ju samma varje gång, en familj som flyttar in i ett hus som börjar spöka..."

ikväll, go vänner,
kan vi glo på hur töntiga program som helst, och skita i både hockey och speedway GP och ......fan-i-fan också. jag kom nyss på att vi visst skulle spela in gpt. ojsan.
äh får spela in sammandraget i kväll sen annars har jag en sambo som INTE är kärvänlig i morrn.

Förövrigt har jag stått på en stege och målat idag. Sambon har grävt hål i trädgårn för plintar...och så har jag varit hos svägerskan och snott med mig en hel kasse med "Herba-life" produkter!

hon behövde dom  inte för hon är smal sen hon började träna ju-jutsii, och hennes man, tillika min bror, bestämde sig för att kött är godare än pulver...

( borde nån gång berätta för er min sambos och min brors nästan intill sjukliga beroende som dom har till kött. sambon har faktiskt på allvar börjat GRÅTA när han fick sätta tänderna i en perfekt grillad, enbart saltad med flingsalt T-ben-stek från kötthallen i Båstad, GRÅTA. med TÅRAR  av LYCKA, tror inte ens han grät när lill-fisen föddes haha)

hur som helst har dom pulver över, och i morgon är det Jag som sätter MINA tänder i en påse Herbalife!!! eller klunkar i mig är väl bättre ord, det är ju vätska med grönsaker i som ska göra en smal.

nu ska jag springa upp o hoppa i myskläderna, tvätta av allt smink, slänga upp håret i en tofs och leta fram tofflorna. sen ska grabbarna grus o jag mysa!
ha en härlig lördagskväll, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

häftig grävsak. är det vid sidan en sol? jag tänkte på en basselusk.

2009-04-25 @ 20:22:19
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

ja undra det med faktiskt...kanske en baskelusk jag fått upp när jag grävt :-)

fin blogg du har förressten bjuder på många skratt!

2009-04-26 @ 11:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0