taggtråd och alvedon

....så var det fredag igen, och jag har en ovälkommen gäst hos mej. en hemsk halsont har invaderat mig, och jag kände mig febrig och hängig både i går kväll och imorse. Nu har jag tagit en dubbel-ipren och en alvedon (man ska nog säkert inte blanda men vad gör man ) och nu börjar det väl lätta lite i huvudet. Taggtråden i halsen är kvar men om jag bara håller snattran idag så kan det nog gå.

jobbar ju, har ju en begravningsgudstjänst (sköter ljud o ringer i klockor) och sen ska jag lägga igen graven efteråt, och ingen annan kan köra grävmaskinen mer än mej så jag MÅSTE gå dit.

nåväl, det är ju fredag och snart helg, så då kan jag vila upp mig.
Så det kanske har en naturlig förklaring att jag var gråtig och gnällig i går, nu känns det lite bättre igen, även om det pendlar lite upp o ner.

nu ska jag verkligen ta mig i hampan och köra morgonbestyr, alla barn ska ju upp nu o frukost vore nog med bra att få i dom innan skolan:-)

på återseende

Kommentarer
Postat av: Mette

Liten fråga bara.Vad är Dooles?Inte rätt stavning kanske.

Kramen

2009-04-03 @ 08:11:47
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0