ska det va så ska det va...

.....nu är jag tjurig så nu blir det sånt här för mej tills jag fått bukt med fläsket. så det så.
fast för den delen, så är det inte helt fel smak det går hyfsat att svälja ner tycker jag. Enda problemet brukar vara att magen kommer i olag efter några dagar, men tänkte avhjälpa det genom att äta havregrynsgröt med lite linfrö i till frukost.



och i morgon får det blir som det blir, för då fyller jag ju ÅR och då blir det nog inte naturdiet hela dagen misstänker jag.

för övrigt tillbringar jag denna dag med att växla mellan att röja i klädkammaren uppe, gå ut o sätta mig i fällestolen ute o njuta av solen, och spana på chillen, som just i dag är extra snygg (kan hända att det beror på att han glassar runt här i bar överkropp-) 

nu ska jag göra pannkakor te lunch ( nä jag tänker inte äta dom) och sen ska vi ut på promenad i vårsolen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0