och nu avnjutes en go kopp....

...kaffe. Klockan är nu halv tio och det har varit full fart hela dagen med möten adhd-träffar-stall och hem.
nu har jag hoppat i siden-pyjamasen och har tryckt i mig några varmkörvar-i-brö och nu dricker jag min himmelsdryck och bara njuter av att det är lite påskledigt...



ja jag jobbar lite gudtjänster så klart, det är ju påsk, men det är inte så "jobbigt" tycker det är rätt trivsamt att sitta och lyssna på predikan och kolla lite på dom levande ljusen o bara vara där i stillheten.

Helgen blir nog lugn. Jag brukar ju ut med tjej-gänget på långfredagen, men då jag inte fått styr på mina hjärtklappningar alls, utan har tom lite ont i hjärt-trakten så känns det inte som om jag vill ut och härja.

sen är det bara och vänta in tiiisdag.
tisdag vaddå tisdag? tänker väl nu du.
men jag fyller ÅÅR och det ska bli SÅÅ spännande att se vad sambon köpt. jag blir glad för vad som helst så länge det inte är en lapp.
och Chillen:...........jag kommer lägga ut på bloggen vad jag fått så gör inte bort dej nu:-)

nej nu måste jag surfa runt lite planlöst och sen gosa med gose-chillen  har ju knappt sett honom idag.

ja jag väntar ju in min kära kusin som jag vet är inne på förlossningen och klämtar för fullt!!!! spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0