nu har jag äntligen...

kommit på vad min hund liknar....tycker han har slående likheter med den stora vita saken som den där lille killen rider på i "Neverending story" eller den oändliga historien som det heter på svenska... ok inte storleksmässigt, men i ansiktet.



påsken är häär, som jag väntat! inte så mycket för just påsken, men VÅÅREN och väärmen...så fantastiskt efterlängtad!
Idag har jag mestadels suttit i en speedwaystol framför huset och kollat in när sambon sätter igen ett fönster.

vi ska införskaffa större kyl och frys ( fattar inte alls hur vi tänkte, när vi tog ett halvt kylskåp och halv liten frys, när vi renoverade köket..vi är ju ändå fem i hushållet?)

jo jag vet visst vad vi tänkte, vi skulle var seriösa och inte ha så mkt onödigt i kylen och har man stor frys bara ligger det en massa där o skräpar och  blir för gammalt..så hade vi det innan vi bodde i huset...
men det var FEL tänkt...
man kan ju inte ens handla från glassbilen utan att frysen är full.hur trist som helst..

hur som haver bygger vi (sambon) igen ett fönster så vi ska få plats med större kyl o frys i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0