nåt hände med förra inlägget....

....hälften av texten försvann o bilder med....men men sånt händer. här är bild från i morse när vi hade prominent stockholmsbesök i form av Chilles syster  och man. De var förbi redan vid halv elva i morse, när jag stod ute i trädgården i min siden-pyamas, chilles fem nr för stora jympa-dojjor, och en dunjacka och morgon-kissade hunden....



jag brukar aldrig sova länge nuförtiden men igår var jag på högvarv, så t.o.m sambon som är VAN vid mitt stimm "rekommenderar" mig att peta i mig halva kartan lugnande som jag nyss hämtat ut från apoteket....
...så igår när jag skulle sova tänkte jag att jag att jag sovit så illa de andra nätterna, så jag testade ett par lugn-piller och det tog en kvart sen somnade jag som en stock.

jag har sovit hårt och länge kan jag säga, så när jag slog upp ögonlocken vid tio idag var jag helt förstörd, kändes som om halva dan gått redan!
så jag slänger på en kanna kaffe och hoppar i sambons dojjor och tar ut hunden.
Lagom när jag står där med håret åt alla håll o kanter och tja nog inte såå olik en äkta påsk-kärring,
så dyker då ovannämnda upp..

tur att dom känner både chillen o mej tillräckligt väl för att tycka det är en helt normal helg-dag, så de tar en promenix med deras minste i vagn och kommer tillbaka lagom att kaffet runnit ner i bryggarn.

annars har dagen flytit på bra. det blir ingen utegång för min del, så hundra är jag inte i kroppen så då är det bättre att avvakta...annars hade det väl varit perfekt väder för fest, minns förra året på mc-knuttarns påskfest, då var det snöyra och svinkallt!
Nåväl, det blir väl fler tillfällen te fest i sommar där jag är mer okej, men lite trist är det nog.

nu ska jag städa upp i röran som blivit efter min sambos bärsäka-gång på fönstret....GLA PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0