min födelsedags-present!!!

....hade tänkt lägga ut en bild på vår grill fylld med läckerheter från ikväll, men känner mig nödd och tvungen att lägga ut en bild på Maskinen som jag fick av min Ludd! visst är den fin!



just nu är jag placerad i soffan med en stoor dooleys, och kaffe på gång, och >Talang på fyran. Höll på att skratta ihjäl mig åt dom nakna killarna med knäckebröna för sina snorrar trodde Lill-fisen skulle smälla av  när han såg dom...

Annars har jag haft en knäpp-dag. En sån där dag som börjar med att jag ska ta ett glas ur skåpet och tappar det så man får dammsuga innan klockan är sex på mornen...

sen har jag i ingen särskild ordning:  snubblat - ramlat- tappat - spillt - fastnat - glömt bort - spillt igen - tappat....allt som går att fela på....bläh.

så har man ju varit o rönkat ( jag veet det stavas röntga men det låter roligare med rönka) lungorna och hjärtat...

Ill be DAMNED om dom inte hittar både det ena och det andra där inne i mig, man är väl en full-fjädrad hypokondriker va...


ikväll blir det bio-duk ner och skräckfilm fram! gott.


imorgon får jag gå upp tidigt om jag ska placera mig i  speedwaystolen för att kolla in när chillen o hans lillebror jobbar på altanen...nä förresten. tänk om dom tycker jag ska hjälpa till?!




Kommentarer
Postat av: OsloskånskanKerstin

Jag jobbar på rönken; och när våra nya landsmän ska ta "runken" av nåt måste man vara proffesionell och inte flina...

2009-04-17 @ 22:14:40
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Ankan

Åh vilken fin present av Ludde.....

2009-04-17 @ 22:37:02
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & design ..

Var med & tävla om designen i min blogg ! Du kan vinna den helt gratis men vill du vara säker på att just DU får den så kan du köpa den till mitt just-nu pris !



Läs mer här;

http://entjejistorstan.blogg.se/2009/april/designutlottning-nummer-tva.html#comment



/ En tjej i storstan

2009-04-18 @ 14:15:09
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0