liite bättre.

....känns något lite bättre idag, särskilt när det bor en sån HÄR snygging hemma hos en....




igår var en bläh-dag. Lilla Sabina fick inte fortsätta sin kamp, och så sorgligt som det är, med bara några veckor kvar till sitt uppsala-projekt och en liiten chans till räddning eller åtminstone mer tid, så skönt ändå tror jag det är för Sabina, att äntligen slippa ur tengils (som hon kallade cancern) grepp.

jag var på BUP-möte i nässjö, och det var väl ok. Vi disskuterade lite om skola (ett ABER när det gäller barn med funktionshinder, särskilt psykiska sådana, som man inte kan se, då är det mer lätt för skolpersonal att tro det går att fixa bara han SKÄRPER sig)

sen är ju just min sons skola väldigt tydliga med att dom inte lägger två strån i kors för att underlätta för mig som förälder, utan helst tvärtom, ju krångliga och mer omedgörliga dom kan bli, och gärna slänga in en elak kommentar mitt i allt när man försöker be dom om en tjänst ju bättre mår dom konstigt nog)

jaja. tänker inte ödsla tid på dom mer. De gillar verkligen inte mej det allra minsta, och jag gillar inte dom, så det har vi ju åtminstone gemensamt.

idag är det möte på jobbet och sen en adhd-kurs i eftermiddag i eksjö.
sen är det Det okända och GREYS anatomy. Inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Osloskånskan

HUVVA! Ett sånt litet monster!

känner mej sånn ibland...

2009-04-01 @ 10:27:15
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0