kolla in dom här.

...sitter här i soffan och mumsar på en bit mjölkchoklad, och plötsligt känns inte livet så jobbigt längre...tänk vad lite choklad kan göra:-)

dom här sötingarna hittade jag i trädgården där vi ska bygga altanen. JAG har inte planterat dom, så jag antar att de är såna där som kommer igen år efter år. Borde vara nån sorts lök / klump som man kan ta upp så de inte går förlorade?



imorgon ska jag ta ett kort på min äppel-buske och visa för oslo-skånskan, den är helt osannolik.
förövrigt har eftermiddagen varit hyfsad, jag har väl kollat när sambon och svärfar grävt hål för plintar. Jag hade nog tänkt att göra det själv, jag gräver ju ändå hål på mitt jobb så varför inte hemma. Men om dom envisas gubbarna så ska inte jag stå ivägen:-)
...och jag hostar rätt mycket än, kanske är pinsamt om två gubbar står o glor när en hostande harklande tjej gräver hål...
har målat ännu en trädgårds stol, men inte i samma färg som förra upptäckte jag. Snål-kvinnan flög i mig, när jag såg att dom hade rea på "london red" och min färg jag målat med igår kostade hundratrettio spänn meer...så jag käpte London red och tänkte det inte är nån som ser skillnad.
Det är bara det att det är en gigantisk skillnad. så nu får jag måla om den URSPRUNGLIGA stolen i samma färg som den andra. Fan vet hur billligt nåt blir i slutändan.
Nu är det dubbel-glamour-avsnitt, sen sängen. i morgon är det ju speeedwaystart! Ska bli mysigt att ta med fika-korg med kaffe och bullar och extra filtar och alla speedwaystolar o hörselskydd och you name it, och vandra genom skogen bort te speedwaybanan! ( vi bor nära speedwaybanan, så det är inte nån lång bit)
men som sagt. nu är det dags för ....glaamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0