huvudvärk och hypokondri

...men först ett fint foto på min treåring, som här utövar en särskild form av tai-chi vid medelhavets strand...inte dåligt av en treåring va?



igår blev det inte blogg, först var jag och jobbade, har ett jobb som skulle varit jävligt perfekt just nu med det här härliga vår-vädret om INTE alla dumma bönder fått för sig att ta den värsta sortens gödsel och sprida ut på alla sina åkrar, varav en är belägen jämte kyrkan...jag stank ko-gris-dynga hela jag, det stack i ögon o hals, men var ju tvungen att vara ute och gräva om alla rabatter och fylla på jord med mera....
var säkert skit-lukten som fick mig att få ont i huvet när jag kom hem...

nåväl. eftermiddagen spenderade jag i sadeln, min kompis tog sin tinker-häst och jag tog min fjord och så gav vi oss i väg ut i skogen. Hur mysigt som helst.

var nog inte hemma förrän åtta tiden, och då satt jag framför "vimmelmammans blogg" och väntade på en uppdatering från hennes läkarbesök, huvudvärken  blev värre, och jag drog en dubbel-treo och hoppades...men inte ens det hjälpte, så jag fick gå o lägga mig istället fast jag inte var trött...buhu.

vaknade med början te samma huvudvärk igen...startade upp med ännu en dubbel treo och nu känns det ganska ok.

jag ska te jobb sen, men just nu sitter jag här i väntan på att gå te sjukhuset för o röntga lungor o hjärta.

tror det är därför jag har huvudvärk gudarna vet vad dom hittar där inne på en, och helt plötsligt  har jag ont både här och där...
igår var hjärtklappningarna värre än någonsin, men de kommer vid så olika sorters tillfällen att jag inte fattar något annat än att det måste var virus...

jag kan bli skit-sur på chefen och tala om att jag hellre stått och öst gris-skit i åtta timmar i sträck än att vara på det jobb jag har nu (nej inte smart att säga i kris-tiderna där folk förlorar jobb på löpande band, men jag var sur o menade det just då faaktiskt...)
och INGA hjärtklappningar....trots en puls på hundra åttio....
sen kanske jag står och lagar mat och rör i en gryta och får typ tio hjärtklappningar på en kvart...hel-knäppt... nåväl. vi får se vad dom hittar där inne idag, fast jag får väl inte veta det förrän om ett par veckor ändå...

nu är det dags för duschen. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0