grattis Ludden!

...då är det Ludds tur att fylla år, 8 stycket faktiskt. Herregud, inte illa... man märker att man blir äldre på barnen..

vi var uppe vid sex och firade honom med paket och sen blir det nog några fler i kväll, och jordgubbstårta. för det har han bestämt.

förövrigt kommer min arbetsdag bestå av.....tadam tadam:

hålla i en vattenslang.

men jag ska inte gnälla.
nästa vecka ska jag ner i en grav-krypta från 1600talet fylld med gamla kistor.
lite "indiana jones-aktigt" va? och vid sådana tillfällen, gillar jag mitt arbete:-)



Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh jag gillar ditt nästaveckasprojekt på jobbet, får jag följa med ;)......

gratta grabbarna,,

2009-04-24 @ 09:12:52
URL: http://ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0