god morgon

...och här är min mat-framtid närmaste tiden....fick ju en hel hög med burkar med viktminskningsmedel av svägerskan, och det är ju lika bra att testa det, funkar det, och man håller sig mätt så är det väl bra....



denna dag bjuder annars på städning, tvätta, lite besök av vänner som vill gratta killarna i efterskott, grillning hos svärmodern och skogsridning med Loken och hans tinker kompis i kväll!

ska även bli lite små kul att se i vilket skick chillen (sambon) är i idag...då han var på en (blöt) personalfest igår med sitt gamla jobb ( det var alltså ett företag han jobbade på för några år sen, och som lades ner, där personalen var rätt sammanhållna och nu hade dom mini-reunion igår)

själv somnade jag så gott i sängen i går, så jag har ingen aning om när han var hemma. Vi hade en deal, att jag skulle skicka sms under kvällen te honom, och så länge han kunde svara hyftsat så var allt ok:-)

när jag la mej vid ett, fick jag ett "saknar dej Gos" av honom och jag tror han faktiskt skrev det själv. Så jag somnade lugnt.

hur som helst är det ALLTID sånt som förgyller ens dag, när man är pigg och kry och vaken, medans ens partner är bakis och dålig och man kan retas lite:-)

bäst var ju förr, när vår lille adhd-kille alltid startade dagen med att "spela" ( eller ta i allt vad han orkar o blåsa) i sin stora fina trumpet på morgonen.....jag lovar att bakfylla var inget man vill ha i det läget...

nu ska jag försöka fräscha te mej och sen göra frukost till grabbarna grus, själv "käkade" jag en "fantastiskt" god  måltids-ersättnings-dryck.... nåväl den slank ju ner och man vänjer väl sig.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

dricka frukosten? näe....

2009-04-26 @ 13:58:38
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0