före och efter....

...här är mitt trädgårds-möbler-projekt. Tycker nog det  blir bättre än innan. Hade ju tänkt slänga stolarna...



fast igår målade jag inget. Jag somnade efter jobbet en stund i soffan, sen handlade jag, sen blev jag hungrig och svängde för vi gatuköket och köpte med mig mat hem till alla...( mmm banta annan dag) och sen åkte jag ut te hästen, och sen hem lagom till Greys anatomy....

så var det med den dagen.

Idag är det ju VALBORGSMÄSSOAFTON! härligt. Vi ska till goda  vänner och grilla, och så  går vi väl bort till elden med så klart!

annars är jag rätt ojämn just nu, men för det första är det mkt oroligheter på mitt jobb, för det andra har jag lingonvecka och jag pendlar från topp-humör till döda-döda-döda-humör.

Nu blir det lite ledigt i helgen i alla fall, vilket verkligen verkligen kan behövas...
förresten, så har jag inte hört nåt om varken lungröntgen eller hjärtklappningarna, så jag antar det är psykiskt.....men inte desto mindre verkliga för det.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Norge firar inte Valborg. (idioter) käka en pølse för mej!

2009-04-30 @ 16:50:24
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0