borgvattnets prästgård...

....glöm inte det go vänner, snart börjar det. ska bli kul o se om dom hittar några spöööken där!  
idag har varit en hyfsat bra dag, har jobbat, vilket var jätteskönt i vårsolen...OCH alla på jobbet sa Grattis på 35 års-dagen te mej, för DOM liksom JAG SJÄLV har ju trott jag varit 34 i ett helt år! Fantastiskt tycker jag. Känns som om jag nästan blitt YNGRE inte äldre....

jag firade denna dagen-efter-jag -fyllt-mindre-än-förra-året med att efter jobbet direkt-kört till Charlies Häst och Hund och införskaffat mig ett par nya rid-kängor, och ett par nya short-chaps!
Testade ett par stövlar först, men insåg att jag nog inte kommer att använda dom lika mkt som man gör med  kängor....nu är jag glad i alla fall, och som GRÄDDE på moset, så har hjärtklappningarna nästan försvunnit...så det firade jag med en långpromenad med nicken...

OCH...OCH....trumvirvel trumvirvel:

sambon o jag har slagit vad om två-tusen spänn, vem som gått ner procentuellt mest i vikt till första dagen på semestern! 

hur lätt som helst vinner jag det, jag vann förra året, men gjorde misstaget att slå vad om något så löjligt som att man skulle om-man-vann få göra vad som helst i en hel vecka utan att bry sig om matlagning, städning eller ungar, bara lata sig i en hel vecka....

jag vann.

och plötsligt rann det ut i sanden, och jag såg aldrig av min vinst...

Det ska vara hård-valuta, och nu satte vi ribban på 2000 spänn och redan tror jag jag ligger i överläge....även om jag syndat med lite maränger, såg jag allt att han vräkte i sig brie-ost he he.....

så.....i morgon är det jag och Nicken som tar vår kl-fem runda igen! Nu har jag till o med hoppat lite  i studsmattan utan att få andnöd o extra-slag så det ger nog med sig nu!

Kommentarer
Postat av: Chille

HAHAHAHAHA du kan ju ge mig pengarna nu......

2009-04-15 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0