ännu ett fantastiskt foto som skänker fina minnen....

....eller? ärligt nu´, ska jag eller ska satsa på en fotograf-karriär?? tror inte ni på allvar, att jag skulle passa alldeles perfekt som skolfoto-fotograf??? tänk vad alla skulle bli glada när deras porträtt-serier för 490kr st kom hem i brevlådan!



en av mina bättre bilder på min lill-fis, och ett trevligt kort som avbrott från allt gnällande som försiggått här på bloggen.
Nu får det vara nog. lingon-vecka eller inte, huvudvärk eller ej nu får det bli slut på gnället.

nu i skrivande stund sitter jag förövrigt med familjen bänkade framför idol nej va fan säger jag, Talang2009 menar jag.
En söt liten kille i 20 årsåldern har just gjort en acapella-låt som jag tyckte var superbra, heja heja!

popcornen är framdukade och lill-fisen o adhd-killen är i luven på varandra precis hela  tiden om vem som ska ta ur skålen först..och hunden står neranför o är snabb på att pilla i sig eventuella rester som hamnar i soffa eller på golv...
...allt är en helt vanlig fredagskväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Osloskånskan

...kolla Ed Hardy! Massa mumsigt döskalledigg, nam

2009-04-03 @ 22:42:13
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0