GOTT NYTT ÅR!!!

Ja då var den här, nyårsaftonen!

Jag var uppe vid halv sju, och satte mig på träningscykeln framför "bachelor Paris" på femman. Jag bara vill veta vem han väljer i slutet med det var visst fler avsnitt kvar. Sen tog jag långpromenad med hunden så lite sportig är jag allt.
 
 Sen tog det sportsliga slut för min del. Vi har ju som tradition att hyra gympahall o fåna oss med barnen några timmar. Jag försökte mig på både badminton och höjdhopp well, inte är man någon elit-atlet direkt ...sen kom tävlingsmänniskan fram i mig och jag skulle springtävla mot min bästa kompis son som är 10 år...hm det slutade med en vrickad eller stukad eller i värsta fall bruten fot...sitter här och tycker lite synd om mig. Jag fick sitta på bänken och titta på när dom andra hade kul...men visst det är säkert bara en vrickning, men ont gör det. i alla fall lite grann....

Nu försöker jag fixa fram en snabblunch innan festligheterna ikväll ska förberedas.  Vi blir inte så många, alldeles lagom tycker jag, 13 st. Barnen är 6 st, fler går knappt att vara med min bokstavs-son.  Jag har förberett förrätten, och tillbehör till varmrätten, så vi ligger nog i fas. Det är våra bästa vänner som kommer hit, så jag känner inte pressen att det ska vara kliniskt rent heller.....som mamma sa: Dammtussar är  änglatofflor!

gott nytt 2009 på er alla, vi ses nästa år!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0