lite uppdatering kanske???


...här är Ludden på finlands-färjan och ungefär sådär glad var han hela tiden-)) lillfisen:-) Sommaren gled fram relativt fint, och nu är skolan i gång igen. Jag förberedde mej på katastrof, eftersom han  likt dom flesta adhd-barn, starkt ogillar förändringar...



Meen...peppar peppar...han har mognat något enormt över sommaren, och det går faktiskt riktigt bra för honom! härligt för hans självkänsla att liksom kunna som alla andra...
...sen är han väl lika impulsiv som vanligt, häromdan ringde fröken och visste inte om dom skulle ringa ambulans eller ej, för han hade klättrat upp i toppen på ett träd och sen fallit platt ner på marken på mage och tappat andan! - vilken TUR jag hittade den igen...sa ludd när jag hämtade honom...andan alltså:-))

han är så go. Idag har jag visserligen varit en dum mamma, av alla möjliga och omöjliga orsaker, men det är nåt som alla tre pojkarna håller med om, stor-fis är i värsta trotsen, lill-fis är i dumma-mamma-stadiet hela tiden, och adhd-pojken är väldigt missnöjd med väldigt mycket-)

men överlag så kommer vi nog klara av det här med, antar jag. Hade bara inte jag mått som jag gör med panikångesten hade allt varit så mycket lättare...

Nu har ju Ludden börjat och rida igen, på min häst, och han har en sån fin balans och är totalt orädd, så det går fort! roligt att se, att både han och storkillen har börjat tycka det är kul med hästar:-)

storfisen till o med galopperade på min Loke! inte illa va? och Ludden rider runt i olika cirklar och gör balansövningar....mäkta stolt blir man:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0