har jag sagt att adhd är som allergi mot förändringar?

...då var det dags att byta lakan i sängen hos barnen igen.
-var är mitt VANLIGA lakan mamma?

-det har mamma slängt i tvätten, du får ett NYTT lakan nu

-men varför har du slängt mitt lakan i tvätten? tror du jag kissat ner mej? var det att jag käkade ostbollar i sängen igår? varför??

-nej, men man byter lakan i sängarna, man måste ju det, jag byter mina lakan i min säng med så klart. och storebror.

- men har ni kissat ner er då?

-nej man byter ändå.

-varför?varför får jag inte ha mitt VANLIGA lakan??

.....mmm. så är det här hemma. Andra barnen märker inte ens om jag bytt rent i sängen eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0