min gobit

...idag  pratade vi om barn, och då kom min lille bokstavskille och ville vara med i disskussionen.
- jaa....fler barn...vad kul! sa han. sen fortsatte han: - jag vet hur man gör dom!

- va sa vi och försökte se allvarliga ut.

- ja, först måste du mamma hitta en ny kille att gifta dej med. Och då blir det en ny unge ju!
....men, fortsatte han, - då måste du göra dej av med han först! och pekade med tummen åt min sambo:-)

jadu, vad säger man. jag skaffade ju mina två första barn med en annan, och sen träffade jag min nuvarande och vi har ett barn tillsammans...klart som korvspad att han trodde man måste byta karl för att få ett barn till!!!! gull-ungen.
förresten är jag både vacker och söt idag!
sånt blir jag glad över att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0